Tack.....


Tack till.....


Nu har jag ett jobb. jag ska salja gron el via dorr till dorr ! kanner mej nojd med detta, mest for att det ar en akta utmaning, sen alskar verkligen de australiska kvinnor svenska man..


I detta blogg inlagg tankte jag tacka nagra speciellt for veckan som har gatt

- Tack mamma, for att raddade mej igen och later mej lev min drom lite till

- Tack till alla svenska man som nagonsin har besokt australien och bygg upp varat rykte har !

- Tack till en E, for att du hojde rippan at mej och for du ger mej nagot att langta efter

- Tack L for att du sprider rykte om svenska man


Sen vill  jag saga Ett valdigt speciellt tack till SG:

tack for alla kvallar med kortspel, allt sallskap, for alla korningar till ishallen, for allt stotning under de aren.

Tack for allt godis, alla chips och for att du drog sarah pa rally jamt sa jag fick lugn o ro.

jag onskar jag kunde ge dej ett battre farval, atminstone vara narvarande och ge dej en kram !

Forhoppningvis star du pa dej nagra manader till sa jag kan ge dej den kramen !

men om inte saga vill jag bara saga Tack !


Nu har jag varit i Melbourne i 3 veckor ungefar och ni undrar ju sa klart vad jag har gjort.

Jag har besok Rod laver arena, tog nagra bilder, tittade in spelarenas gym och lite sana saker, tog ganska manga bilder...

Jag har besokt Ikea, som almhults bo har man en hat karlek till ikea, men oj vad jag alskar ikea nu for det har saljer svenska godsaker, som salta sillar, balerina lingonsylt, senapsill, och svenska kottbullar forstas.

men inget snus...


Jag har lart mej att borja med att saga jag ar svensk till brudarna har nere, konstiga saker hander har nere, kvinnor kommer fram till vid overgangstallen och borjar prata med en och nar man sager att man ar fran sverige, ar det som precis gav dem ett parlhalsband for 10000 svk.

Jag var pa vag hem en natt vid halv 5, sa jag stod vid ett gatuhorn och funderade at vilket hall jag skulle ga, nar en ensam kvinna stannar sin bil och erbjuder mej skjuts hem..... jag sager yes plz.. under tiden vi kor hem till mitt hostel berattar jag att jag ar fran sverige, sen pratar vi lite om sverige sen innan jag stiger av sa far jag hennes nummer, sa vi kan traffas en annan dag eller kanske aka till hennes sommarstuga for en helg.


Detta efter ha traffat mej i mindre an 25 min....


Om du som svensk gar till en nattclub och du bara vantar till klubben stanger sa kan du fa hur manga brudar som helst, de ar helt vilda....

Nu alla som kanner mej vet ju att jag inte ar nog prast direkt, men jag har hallt mej lugn. Varfor undrar ni sa klart, det ar mest for jag traffade E in Auckland och hon ar latt en 9 och grym i sangen ! och jag vill inte byta ner mej !!!! Men vilka mojligheter jag far hela tiden..det ar lite lojligt faktist


Nagon som blir sugen pa att aka hit  ?


love u all


P.s kanske borde sverige gora reklam for svenska man i australien sa de kommer till sverige som turister..d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0