har ett pubkort nu !

Hej pa er

Jag laste att mamma var lite orolig infor din fodelsedag, va inte det. min overraskning ar inget farligt. Sen maste du ha ett kalas ocksa for jag ha sagt till Mia att du ska kalas.  bara sa du vet mamma lilla. Sen kan jag saga till alla er andra att det ar ett kalas ni inte vill missa.

Nu har jag en stammis pa riktigt pa min irlanska pub, dvs jag har ett eget pubkort, enkel forklaring fungerar ungefar som ett ica kort. Sen vet jag vad alla heter som jobbar dar och de vet vad jag heter.  nu har 20 $ credit pa mitt pubkort, ratt bra for en helg.

En annan sak jag har funderat pa den helgen, ar att jag traffar oftast folk fran olika lander varje gang. Den helgen har jag traffat manga tyskar. trevliga ar dem faktiskt.

Jag far nya intryck hela tiden. jag fick hora igar att jag borde aka till irland, eftersom att jag ar en san pub manniska. kanske jag borde gillar sjalv ide over att ta en ol efter jobbet. men det basta med det har livet jag lever nu, ar nog manniskorna som traffar alla fran olika bakgrunder, olika tankar.  det narmaste ar kommer jag gora saker jag aldrig hade gjort annans.
man kan saga att jag har en plan.... mer sagar jag inte... ni far se...

Pratade med min agent i igar, och vi letar nu efter ett jobb med lite mer inflytande och runt christchurch. Har spenderat mindre pengar den helgen an vad jag brukar. annans har de varit som vanligt ungefar. 
Tankte att skulle hitta en god latte har denna helgen, det gick sa dar, fragade pa ett stalle varifran bonerna ar, hon vet ej ska skulle, nar hon kom tillbaka sa hon de var kaffeplantor lite skamtsam hon visste inte vilket land. funderar pa om jag skulle kora hem nu kl 12 och jag ar ratt sliten. borde ata forst kanske...  

Jag gjorde ett halvdant forsok till att sjunga karoeke igar men jag han inte innan de stangde. jag skulle sjunga the Look med roxette. nasta mandag jag ar i qt blir det karoeke. en sa sak siktar pa tt gora detta aret ar speeddateing later kul, sen ar det en grej som man har sett pa film. maste prova det. lite sana sma saker ar jag sugen pa...

det var allt for denna helgen
hej pa er
love U all

Kommentarer
Postat av: Mahtilda

jag skulle vilja höra när du ska sjunga karioke!!! pusspuss love you

2008-03-04 @ 18:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0