En underbar avslutning pa en underbar vecka

tjo
Nu har jag gjort det, mammas present ar klart och snart pa vag hem till dej mamma. Det tog nagra timmar efter innan jag fattade vad jag hade gjort. Men nu ar jag sa stolt over det.
Efter mammas kalas sa kommer ni att forsta varfor, och det ar en erfarenhet som ni alla borde gora innan ni dor...
Om ni vill ha sallskap sa foljer jag garna med

Traffade min nya polare Josh pa the world bar, vid midnatt och strax efter ett gick jag hem med en brud... en bra avslutning pa veckan.

men maste anda sagas att den basta nyheten denna veckan var att IFK Goteborg kopte ny malvakt.... later kanske illa sa ar det...

Nu har jag 10 veckor kvar pa jobbet....

Pappa, om ni far fint vader i veckan, sa slappt ut korna sa de far lite varkanslor....

Vi har haft sen sommar vader de sista dagarna. skont att det inte riktigt bli vinter direkt...

Nu sk jag kora hem till min farm...

sa ta hand om varandra
sa hors vi
love oyou all

Kommentarer
Postat av: Sarah

Låter spännande med mammas present! Det fina vårvädret lyser idag med sin frånvaro. Snön vräcker ner och det är runt nollan. Inte ens mina barn uppskattade att det var snö ut, Sasse tyckte det var kul. Annnars händer det lite här i Osby. Förra vecka grep de en efterlyst man på vär gata, igår trillade en man bara ihop o dog (tror jag, där ligger blommor o är tända ljus idag)Ambulansen kämpade i 45 min innan de lastade honom o körde, sen kom polisen med. Izabella tyckte att det var spännande med ambulanserna och de blåa lyserna som blinkade. Ha det gott lillebror!!!

2008-03-17 @ 10:07:19
Postat av: Sonja

Vårsolen lyser, men ibland snöar det och termometern visar på minusgradet. SMHI har lovat snö i påskhelgen, så korna får nog vänta på vårpromenaden. Har investerat i en ny vindruta på bilen + torkarblad så nu är sikten bra inför resan norröver. Hur många har Du bjudit till mitt kalas?
Skulle vara roligt att veta, annars kanske maten inte räcker. Stor kram från "kogänget" i Garphyltan

2008-03-20 @ 11:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0