min nya chef

hej

nu tror alla att jag ska beratta hur min forsta dejt gick...... sa jag far val borja med det... det blev en kulturkrock.... jag undrade om vi inte kunde ta en kopp kaffe, hon sa ja, jag sa: jag ar ledigt i morgon...... hon sa hade skulle skicka ett sms nar hon kunde....... egenligt mej skulle vi ha en kaffe dagen efter medan hon tankte att vi skulle ta en kaffe i veckan. det hela bler ganska komiskt..... men nu har jag bestamt att det blir i veckan. medan hon bestammer var vad och hur.

nu till mote med min chef.

jag startar nasta mandag
far mitt eget hus
han ser mig som en tillgang redan nu.....borjade med att erbjuda ett nytt jobb dvs i borjan av juni
verkar vara en rak och arlig person
han har 17 ar i branschen sa tror att kan lara mig nagot av han honom....
man har en underbar utsikt over hans farm

det var plussidan
har kommer de negativa

hans farm ligger mil ifran allt, verligen odemark
ingen tv
inget intenet
langt till Gore
 
tillbaka till denna date dvs sara
om jag ska vara helt arlig sa retar bruden mej till vansinne. for just slas vi bada om kontrollen, och det stor mej nagot orehort samtidigt som det gor mej fruktanstvart nyfiken.....

jag har fatt reda idag att hon ar envis. pa nagot j-vla vis sa himla intressant...

sen har jag tankt pa utan tv och internet kan jag lasa mer pu och kanske trana.... jag du laste ratt... nar han visade farmen idag(som gar upp mot ett berg) tankte jag har borde du springa hakan....

har varit lite av en soffpotatis lange nu......du vet ibland kanner man att det ar dags att borja om. 

ta tag i sitt livet, skapa energi, bli so dar ackligt valtranad....

men forst ska ta reda pa hur intressant sara ar och ta over kontrollen !!!

jag ska jobba 3 dagar till sen ska jag vara ledig 4 dagar in det nya jobbet

efter en handelse rik dag. pratat med pappa forsta gangen pa 20 dagar.... pappa bara sa du vet att det var inte mening att forhora dej om mina kor. men jagl saknar dem och dej ocksa...

mina guldklimpar ar anda thessan och mathilda hel klart underbara

det som ar mest lustigt ar att jag inte saknar hjarter sa mycket kanske for att jag vet att hon ar i goda hander hos vg sen visade mathilda henne i webcamen sa vacker min lilla katt, en liten tar gommer sig i ogat

henke hur gar det med musik, jag tycker att du borde skriva nagot pa engelska... sa jag kan flasha lite

nar jag bestamde mej for den har resan sa visste jag att den skulle vara utvecklande, men jag hade ingen aning att det vara SA utvecklande

detta har insett:
jag ar mat kritisk, har alltid att jag at allt, oj vad fel jag hade igar blev jag bjuden pa grillkott, kanon tankte jag ,men det var okryddat och med brod !

jag ar dominant: det stor mej nar jag inte far saga min askit eller bestamma
jag har alltid tyckt att jag ar en lyhord manniska

men enda sen jag landade har jag kant mej storslagen, oslagbar och att varlden ligger vid mina fotter

nu ska jag bara fa kroppen for det ocksa

Nu ska jag borja visa vem som styr varlden

over and out

Kommentarer
Postat av: syster threrese

haha it´s saounds fun....i hope that after you have talkt more to sara that you right it on the blogg beacours i very curious..
hope it will be fun with your new boss .....
kisses

2008-01-20 @ 16:50:36
Postat av: Vg

HI.... you gave my clear orders, and it has not been 50 days since the last inseminering. The 1st of febuary has it been 50 days.

I did buy to books today Cashflow quadrant and retire young, retire rich.

No Internet... you will have alot of sparetime :P

We all miss you around here

2008-01-21 @ 19:11:56
Postat av: Sonja

Det känns som att jag skall skicka Din post till ödemarken.
Jag har fått brev från försäkringkassan bland annat. Maila adressen ut dit innan Du försvinner ut i ödemarken. Då får det bli brev när Du flyttat ut, eller??
Bröderna har inte berättat om fredagens kalabalik??
Det var lite stökigt om jag uttrycker mig milt.
Många kramar och grattis i förskott på födelsedagen
från mamma

2008-01-23 @ 17:00:23
Postat av: Sivan

Inte konstigt att man inte får någon kontakt med dej när du är ute i ödemarken, men du verkar ju ha det bra både på jobb och med tjejer. ha
en bra födelsedag, vi tänker på dig, Kram Siv

2008-01-23 @ 19:02:39
Postat av: Henks

Hallå bror.

Jag har faktiskt börjat jobba med en låt på engelska tro det eller ej. Får försöka få ihop den till månadsskiftet mars/april då det troligtvis blir studio igen.

Ska du börja träna för första gången på 10 år, akta dig för sträckningar ;) Å på söndag blir du ett steg närmre rullator.

Du skulle bli en värdelös diktator. haha fast finns det någon bra diktator?

simma lugnt

2008-01-24 @ 00:00:30
URL: http://henkeemilsson.blogg.se
Postat av: johan

kul att höra att du kan seklart de som vi har läst och lärt. Värden är vi dina fötter när du vill de. går det att nå dig via mobilen en då hehe... Vi alla tre mår toppen. HA de bäst vännen.
Vill du lära dig flyga som en örn umgås då inte med kalkoner.

2008-01-24 @ 21:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0