Forsta ledighet och ny chef pa g !

igar hade jag forsta lediga dagen. jag akte till invercagrill med lite jobbkompisar... vi gick runt lite i stan och shoppade, sen kom vi hem vi blev bjuden pa mat sag en film sen var klockan midnatt.  min agentur ringde mej vid 10 pa formiddagen och sa att de hade ett nytt jobb pa g. ja sa okej sa vi skulle horas vid nar agenturen hade ett fast erbjudande j..... 2 timmar senare ringde han och att han hade ett och den chefen skulle ringa mej.

nu tanker ni: hade du inte 3 manaders kontrakt

jo det hade jag men jag fick reda pa detta nar jag kom hit att allan har for mycket folk just nu och att han skulle hora med min agent om vi kunde riva det kontraktet ....... sa det gjorde vi....

hela denna cirkus far mej att kanna mej som ett proffs....

en annan stor nyhet ar att jag har kopt en bil.... en nissan bloxxer 2.0 tror jag den heter......for 6000 skr
 
ska jag bara hitta ett forsakringbolag !

den nye chefen ringde sen sa vi ska ta en kopp kaffe en kvall, men jag pressade upp min timmlon med 2 dollar dvs 10 kr sa nu kommer jag att fa 70 kr h jippi

ikvall blev det nagra rom& cola under tiden min rumkompis och hans girl rokte pa...... under tiden hennes 3 aring sov i andra rummet. 

En av de filipinnokillar som jobbar har kort av vagen idag..... jag fick stada upp efter honom.....pa en rakstracka.... sa illa..... 

har ett ord dom som bor i nz inte kanner till det  ar: sopsortering

de har en kanske varlden vackraste natur och tar anda inte hand om den, otroligt!

om sen forra aret for man inte sla sina barn har langre........ ny lag i nz

sen dog deras store hjalte for nagra dagar sedan.... han var tydligen den forste att bestiga mount everst

over and out

Kommentarer
Postat av: Sonja

Då kanske adressen jag fick inte gäller längre.
I övrigt lycka till på nya jobbet! Kram från oss alla och en särskild hälsning från "sydamerna", vi hade symöte hemma i Garphyltan igår.

2008-01-16 @ 10:31:04
Postat av: Mathilda

vad kul att du har köpt en bil!!!!
var bo du nu då???

2008-01-17 @ 19:47:47
Postat av: syster threrese

Hi it´s sounds good that have a cheep car I meen her in sewden haha ... but on friday i will go on mums ankels begravning
but i miss you

puss puss therese

2008-01-17 @ 20:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0