first date

de senaste dagar har varit intressanta. har kopt bil och haller pa lara mig att kora pa vanstersida..... det ar riktigt svart. har forskarat min bil (full forsakrad) kostar mej ca 3300 kr sa inte sa farligt.....

har varit ute och druckit ol med mike och hans vanner dvs jag dricker ol och dem roker weed...de forsoker fa mej att roka pa ocksa mej jag star stark. jag ar inte ens sugen. jag sa till dem att jag ar lycklig utan weed...... but they are nice people..... and mikes girlsfriends boy marshall vacker mej varje morgon for att titta pa tecknat

Kommentarer
Postat av: Mahtilda

Det måste vara svårt att köra på vänster sida!!! jag skulle aldrig klara det när jag kör pppå höger sida i sverige!!love you puss puss puss puss

2008-01-20 @ 11:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0