2 dagars jobb

hej
nar jag landadade i queenstown, sa kunde jag inte Alan pick me up. so I staid in QT blev solbrand, and meet a nice girl from australia and when the we had a love night. Alan pick me up day after and we went to the farm. I started working after 2 hours at farm. today I have been working from 4 am to 2pm in 25 grader heat. fick hacka upp tistlar med en potatis hacka i 2 timmar........ but at i will learn how to work hard, because I am working dubbelshift next weak when we are talking about 4 am to 6 pm in 25 grader. but I am not complaining.  To night I am going to the lokal pub.... tomorrow after the moring milking I'm paint a house.... i have some great picutare from QT..... when you will see thoose you will love QT...... I went on boat trip in QT water is cristel clear var ute pa 5 meter djup och jag kan se botten....

If you die with seeing New Zeeland, you haven't lived !

over and out

ps give sarah a huge from me D.s

Kommentarer
Postat av: Henke

Du är konstig, du menar without, för näst sista mening.

Sen är det bara att säga grattis du var nog först av barnen med love night i år. haha :)

Skönt att du kan jobba hårt. ;) Trodde jag inte :P Lär mig sen !

2008-01-06 @ 22:44:47
URL: http://henkeemilsson.blogg.se
Postat av: Fanny

va e det för familj du bor hos?? blä skolan börjar här imon!! nooooo.. e det inte lite trist att behöva jobba när man
e i new zeland ( eller nått,vat inte hur det stavas)?

2008-01-07 @ 12:21:41
Postat av: Johan

Tja killen hoppas dom kör lite med dig hehe. De kan du behöva. Villken mailadress andvänder du tänkte skicka över lite bilder på magen, Den växer så de knakar... hehe ha de saknar dig//

2008-01-07 @ 20:28:24
Postat av: Vg

Hello mate, you working hard then :P, jag var hos sjukgymnasten idag och fick reda på att jag går och står lite grann som Charlie Chaplin...bra eller dåligt

je ne c'est pas...

Ha de ;) Vi hörs

2008-01-09 @ 19:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0