queenstown

Nu sitter jag har igen, samma internetcafe som vanligt, men med nya erfarenheter av denna stad. pa vag hit hade hoppas pa lite mysig stamning. Sa blev det inte queenstown var pa party humor. med manga nya moten. traffade 2 gamla gubbar 72 och 76 ar gamla. de hade tagit ut sin pension och rest hit. vi pratade mycket sport, han brerattade om sitt liv och jag bjod pa ol. de sade adjo till vid 11 tiden. Senare traffade jag nagra from holland. baren stangde vid 2 sa vi gick vidare till nasta. trevliga manniskor det finns. vid 3 blev det natta mat. sen blev det gatu spelning med nagra musikanter fran sydafrika, vi song green day, U2 och oasis. gick in pa den sista club vid halv 5 ungefar. kom ut en halvtimme senare. pratade lite meed thessan pa msn. sen gick jag la mej vid 6 tiden. det blev 2 timmars somn for sen skulle jag prata med johan. at frukost pa mc, sen gick ner till puben for att se rugbyn. kul sport att titta pa faktiskt. men min trotthet blev for mycket sag gick ut for frisk luft. da kommer skottland fans mot puben dvs kilt sackapipa och helt koret. om det blir annu en fantasika eftermiddag i qt solen skinner, rugby fansen skriker.

ena dag ar aldrig den andra lik har i qt.

samtidigt har jag beslutat mej for att tacka nej till jobbet for att det ar for daligt betalt och sen for att jag kanner att jag formodligen inte kommer att lara mej sa mycket. kommer att meddela greg i morgon.

har kollat upp mitt visum ocksa hande like fragetecken dar.

nu ar kl snart 1 sa dags for frukost

ha de

loveyou all

Kommentarer
Postat av: Sonja

Vi tänkte på Dig när vi satt i Domkyrkan och lyssnade på Winnerbäcks musik, lyssnade och lyssnade vi sjöng ju med förstås. Det låter som en häftig upplevelse att möta ett gäng skottar med säckpipa och kilt. Annars allt som vanligt regn, blåst och en och annan liten storm. Fredrik ställde in festen i fredags, lilla Ryd låg i mörker. Många kramar från oss alla/Mamma
PS! Arja är i hundgården,(pappa fick nog av alla rymningar till slut) och den lille brune är lös och går med på skogspromenader. DS!

2008-02-26 @ 09:57:48
Postat av: VG

det hade varit trevligt att se skottarna måste jag erkänna :P så är läget :D gött de

Hörs

2008-02-26 @ 15:05:55
Postat av: Sarah

Häftigt att se dessa skottar!!! Har ikväll även behandlat Izabella för löss,( behandlade Rasmus i söndags)tycker att det kliar överallt på mig själv också. Vi höres! Kramar Sarah

2008-02-26 @ 20:28:28
Postat av: syster therese

hehej kul att du har träffat skottarna
:):P
ha det gottt

love you

2008-02-28 @ 19:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0