Nu har de akte hem !

Nu har de akte hem, sa nu far ni ta hand om dem. I 2 veckor har vi rest runt och lekt, tramsat, brakat vart trotta pa varandra och pa nagotvis har vi alskat varandra med stor karlek.

Det ar bara att inser att det ar olika...
Henke, du ar en lat javel, men det ar nagon skont umgas med dej en kortare tid. Och du ar ju anda min bror och jag alskar dej for det. Militaren kommer att gora dej gott

Viktor, du ar en tjabbig javel, bygglinjen gor dej gott, vi har mycket att gora nar jjag kommer hem. men det ar ju lustig son fn att du alltid behover en spark i roven innan du startat med nagot.. p.s hjalp nu thessan med franskan utan att vara for domande och ha talamod....

Thessan, Min lilla syster, du maste tror mer pa dej sjalv, tror pa framtiden, tro att dina knan blir battre. Du behover aldrig tanka om du duger eller inte, for du ar en Emilsson och vi ar alltid bast. Om du nagon dag kanner dalig och vardelos sa kan du alltid lasa denna bloggen. For att oavsett vad gor du kommer jag att alltid tyckta att du ar underbar och vacker. P.s du kan fixa franska, om du vill. det handlar bara om vilja, ta hjalp av vg, och forsok verkligen nu....

Mathilda, Min lilla lilla syster, hall dej intresserad av skolan, simma lugnt hahaha, men ta hand om farmor och forsok att inte vara sa tjurig... fortsatta att vara ett barn och njut....

Min lilla mamma, ta hand om pappa, det var riktigt skont att ha dej har hos mej igen... Forsok att vila upp dej lite innan jag kommer hem, for att det blir mycket jobb sen..sa till att du far tid att ga dina runder..

Visst hade jag kunnat berattat mer om vad vi gjorde men jag tyckter ni ska besoka min familj i mellan dagarna i stallet. bara sla en signal innan och ta med lite kaffebord....

Som en riktigt backpackers sa passade jag pa att dricka lite sprit och raggade lite brudar.
utan att skryta men det ar nastan for att latt att lyckas nu for tiden.

men ha 6 nar har bant sina lar ingen bra grej.....

God Jul till er alla

visst saknar man skinkan och senapen och framfor allt Julmusten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0