nagonn vecka senare

6 dagar de senaste dagar har vi kört runt mest eller haft familje semester på riktigt. Vi missade färjan mellan Wellnington med typ 5 min, sa vi fick vänta i 4 h på nästa. Så vi parkerade bilen vi en gata sen spelade vi barn billekar och kort i 4h, medan mamma läste bok. Det var mycket vilja att vinna och god stamming.. Igar korde vi franz Josef, alla var trötta, så henke och jag gick ut och tog några öl. I baren träffade vi 3 svenska serivtörer. oj vad roligt vi hade kunna ha med dem om vi hade stannat nagra dar. Sen besteg mathilda och vg glacierna genom att klättra dem. jag har nagra riktigt fin bilder på dem bägge när de klättrar. Mathilda var riktigt duktig på det, men hon har ju alltid varit en klängapa. sen körde vi till q-town, så jag tog henke ut på stan och söp han full, det var riktigt roligt speciellt eftersom han blev hemsk dåligt idag. Vi kom hem strax efter 4 på morgon och klockan ringde vid 8 nasta morgon. Fan vad jag har saknat den staden och hela stämning i hela staden. Ofta har jag önskat att jag hade kunde ha visat Johan den här staden. Fan mitt nz börjar ta slut, även om australien väntar runt hörnet, sa har jag funderat på att ta ett varv till i nz. Sen körde vi mot Milfords sound eftersom det regnade och då kan man lika väl köra bil. sen regnade hela tiden vi var på turist båten också. Vg och thessan tyckte det var riktigt roligt, henke var ff sliten av baksmällan, mathilda frös.. Sen fick jag ett booty call för några dagar sen. tyvärr var jag inte i Auckland, men det gör ju att jag kanske kan fira jul med henne istället. I såna fall byter jag pepperkakor mot 6 och det kan jag val leva med. Den 17 dec vaknade vi i Te anau, korde tidigt mot Min gamle chef Mike Curtis gard, for att titta lite och prata lite skit. Det var trevligt tyckte jag, mamma blev imponerad av hans stora farm. Sen korde vi till Dunedin och gick pa internetcafe med hela familjen.... och jag fick betala...=( Sen akte vi till Ashburton for att traffa Min van Howard Andrewoch hans familjen. Den eftermiddagen var en riktig hit, hela familjen slog av hur trevligt och snall howard ar. Sen hade jag en ute kvall med gamla jobbkompisar och blev lite halv full,men inte sa det storde.. sen hade jag nastan vantat mej att sophie var ute efter att forfora mej men det gjorde hon inte och om jag ska vara arlig blev jag valdigt forvanad. Sen akte vi till christchurch och simmade med delfiner. Thessan var helt salig efterrat, och det var riktigt kul.. sen gick henke och jag och min kompis pa krogen och den kvallen fick henke uppleva kanslan av irlanska pubar pa riktigt. Sen inveg jag honom senare pa kvallen (johan du forstar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0