ett Ar har gatt

nu har jag flytt ett Auckland fullt av nya vanner och en harligt stamming till ett riktigt varmt Melbourne. Ett helt ar i nya zeeland sa lamnade jag nog nar jag hade som bast, tex jag hade en massa nya  vanner, en vild norska som inte kunde fa nog av mej. Hyfsat med pengar och pa nogot vis en trygg stamning.
Men om jag ska sammanfatta aret som har gott sa har haft det bra kanske for bra. For att jag har anda lart mej en massa bade om andra och om mej sjalv. Jag har nog vuxit bade som man och som barn. jag kanske har lart mej att valja mina tillfallen for att vara barnslig och nar inte vara det.

Eller sa kan jag inte har lart mej nagot alls vem vet...

snart kommer detta inlagg ta en sjalvisk turn..

Fick faktiskt hora i hlegen att om det hade funnits ett nobelpris for 6 sa hade jag fatt det !!!!

Da ar ju fragan om jag ar en naturlig talang eller efter 5 ar mer mindre bara legat med kvinnor som ar alder an mej har gjort susen  ????

Fick ocksa hora att det ar vart att aka bilen for trondheim i norge hem till liatorp bara for att sex med mej...

nu tanker visa av er att det ar dax att prata om nagot annat.... snart
eller sa tanker ni att det var bara en kvinna.... nja alla dessa lov orden kommer faktiskt far en och samma kvinna men nastan alla kvinnor har valdigt njoda...

mitt enda problem nu ar att jag ar sa sjalvgod att man nastan kan spy pa mej... och det ar svart att dolja !!

ha ett fint nyar nu  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0