3 dagar

tjo pa er dar hemma
JO, familjen lever, sen om alla som har mammas mobil nummer kunde sluta att ringa hela natterna sa vore vi alla tacksamma.

igar var vi pa utflykt till den beromda beachen 90 miles beach. vi akte buss dit och jag o mamma snalade lite sa vi tog den billiga bussen   Sa halvags in i resan gick varan buss sonder. sa vi stod stilla i en 30 min. sen akte vi pulka pa jatte stora sanddyner. jag akte bara en gang for det var sa javla jobbigt att ga upp igen... sen nar vi val kom ner till stranden sa var vagorna sa stora att jag , henke och (fisken) thessan inte kunde lata bli att slita av oss kladerna och hoppa i.
Och havet ar sa salt har att man inte behover salta aggen pa vecka.

Idag steg vi upp tidigt och korde i 6 timmar. for att komma fram till taupo, for att jag skulle fa gora mitt efterlangade bungy jump...
sa vi st lite forst sen akte vi ner for att hoppa. henke hoppade forst, sen var det min tur, jag har aldrig varit ssa radd nagonsin forut, det kan jag erkanna for att kasta sig ut for ett stup med 47 m rakt ner ar skrammade. Men jag gjorde sen for att brada henke sa hoppade jag 1 meter under vattent ocksa.....

ni borde gora det alla fy fan va det ar haftigt !!!!
man lever bara en gang

love u all
nej syster tomten far inte med mej
henke har sagt man kanske borde prova att vara backpager nagon gang
vg sa igar langtar du verligen hem, nej sa jag... jag forstar det sa han
vem vet det kanske blir du som blir utan familjen pa julafton

Kommentarer
Postat av: Sarah

Therese kommer hem till jul i allafall för hon längtar efter kolorna. Idag har vi vinter i Osby. Det ligger en tre-fyra cm snö och det trillar ner ännu mer sakta, men säkert från himlen. Med andra ord det skulle varit julafton idag.Dags att börja röja undan... kram

2008-12-12 @ 09:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0