1a dagen med familjen

God morgon alla dar hemma !
jag tanker borja med att saga att familjen resa ner gick bra

Min dag borjade runt 6 am i morse, gick in pa internet for att se nar de skulle landa. Sag da att det skulle landa vid 7.25 istallet for 7.45 som jag trodde. skyndade mej ner pa stan for att ta bussen till flygplatsen. 
Vid 6.45 fick jag ett txt fram mamma att de hade landat.  Vid kvart over 7 var jag pa plats for att ta emot dem, sen stod jag dar i 45 min och vantade pa min kara familj, innan de kom ut. Innan hade jag alltid trodde att de skulle mest kanslosamt att thessan och mathilda, men det var det inte. Som den mamma pojke som jag alltid har varit sa var det helt underbart att se min kara mamma efter 342 dar. Jag kan erkanna att det kom nagra tarar, och vi kramades lange. 

sen tog vi bussen in till stan, och fick ga en lang bit varat vandrarhem. for att lagga in vaskorna i mitt rum, pojkarna passade pa att duscha och mest for de skulle bo i mitt rum. Sen gick vi pa stan for att fordriva tiden. Thessan var trott och besvarlig. hon hade atit daligt pa sista flyget. efter ha gatt runt i stan i nastan 2 timmar, vid denna tiden var thessan riktigt jobbig sa jag och mamma bestamde oss for att dela upp oss sa de fick nyckeln till mitt rum for att ga upp vila. medan jag och broderna gick pa bio.

Vid 2 tiden fick mamma o flickorna sitt eget rummet, sa de kunde vila upp sig. Jag hade lite saker att fixa i stan sa jag gick en runda till pa stan. Sa vi fixade mina saker, sen borjade vi att fundera pa mat sa vi for att handla och det var sakret 3km sammalagt, vg borjade bli tjurig sa vi lyckades hitta en buss hem. Sen laggade vi mat, och skickade vg upp for att vacka flickorna.
Henke o jag pratade om att ta en ol och spela lite biljard efter maten.... men han blev for trott

Men som tur val blev mamma och sittaandes och pratade om framtiden, aret som hade varit och pappa.

och nu sitter jag har och suckar efter en ol...
eller ett txt fran sasya som sager kom hem till mej och ha lite 6..

fan det ar svart med familje liv....


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej, lillebror!!!

Känns skönt att veta att familjen är på plats. en riktigt trevlig julklapp vore att du bestämmer dig för att följa med familjen hem. Det sitter jag här o önskar... Få se om tomten hittar till nya Zeeland för att ta med dig hem... Krammmm

2008-12-09 @ 19:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0