en hemsk morgon


19 April

Nu har det hänt det som inte skulle hända, mitt vackra väder har svikit mej. Tänk er följande ni ligger i sängen och sover sött, ni väcks av alarmet, era sinnen vaknar ni hör hur vinden susar över hustaket och hur träden knakar, regnet piskar mot fönstert så hårt att de nästan gör ont, alarmet ringer igen, ni sneglar på kl hon är kvart i tre, eran första tanke är att ligga 5 min till, men ändå kryper ni ur sängen. Tar på er allt ni har i jobbkläder, trots detta vet ni kommer att frysa röven av er.

En timme senare faller den första snön hos mej.


Där har ni min morgon idag. ibland undrar hur fan jag kommer ur sängen på morgon. tror att hemligheten är att man inte ställer frågan till sig själv.


Kommentarer
Postat av: Mahtilda

här hemma har vi 12 grader!!jag tävlade igår det gick bra!!!! jag hade aldrig gått up då tror jag!love you

2008-04-20 @ 11:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0